Тактика "глухой защиты" в стрессовой ситуации

Как защитить свои права, юридическая практика, вопросы, консультации

Тактика "глухой защиты" в стрессовой ситуации

Повідомлення Седьмая » 04 лист 2012, 13:35

Тактика "глухого захисту"

Особливу увагу керівнику компанії треба акцентувати на тому, як його підлеглі повинні діяти в стресовій ситуації, яка пов’язана із "свавіллям", що нерідко зустрічається серед працівників контролюючих (правоохоронних) органів.

У цьому випадку його підлеглі повинні користуватися тактикою "глухого захисту" - нічого не говорити, нічого не підписувати. Практика доводить, що в стресовій ситуації людина втрачає самоконтроль, відповідає на вдало поставлені, з неоднозначним тлумаченням запитання, а також підписує документи, між рядків дає відомості, що згодом використовуються проти нього. Застосуванням же "глухого захисту" людина, принаймні, не може собі зашкодити.

Правила "глухого захисту"

Вимагати у перевіряючих пред’явити їх службові посвідчення та переписати на окремий аркуш паперу їх дані від початку і до кінця. Аркуш із переписаними даними покласти до столу (в кишеню одягу). Без пред’явлення службових посвідчень спілкування з відвідувачами виключене.

Варіанти розвитку подій:
А) Посвідчення НЕ пред’явлені.
Відмовитися від спілкування та доповісти директору.
Б) Посвідчення пред’явлені та відразу сховані.
Промовити: "Директор наказав переписувати дані службових посвідчень всіх візитерів". При ненаданні можливості переписати дані службових посвідчень сказати: "Я маю право викликати наряд міліції за телефоном 102". Доповісти директору.
В) Посвідчення пред’явлені та перевіряючі дають можливість переписати їх текст.

У випадку якщо задане питання: "Для чого переписуєте?", відповісти - "Для запобігання можливого використання підробних документів та, у разі необхідності, подання керівництвом підприємства заяв до відповідного відділу по боротьбі з корупцією або прокуратури".

Не відповідати на поставлені запитання. "Я маю право не відповідати на запитання".

Підстава - ст. 63 Конституції України; додаткова підстава при спілкуванні з представниками органів МВС, СБУ та податкової міліції: п. 1 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність".

Не підписувати ніяких документів. "Я не маю повноважень та не зобов’язаний підписувати документи".

Підстава - відсутність у законодавстві обов’язку підписувати документи при проведенні перевірок суб’єктів підприємницької діяльності.

На всі запитання відповідати єдиною фразою: "За розголошення комерційної таємниці мене може бути притягнуто до кримінальної відповідальності. На всі Ваші запитання відповість директор".

Доповісти про прибуття представників контролюючих (правоохоронних) органів директору.

На підприємстві повинна проводитися профілактична робота з персоналом (періодичний інструктаж на випадок прибуття працівників контролюючих (правоохоронних) органів, нагадування про метод "глухого захисту"). Співробітники повинні бути суворо проінструктовані, твердо пам’ятати і знати - на всі питання будь-яких візитерів відповідає тільки одна людина - директор.

Вони ж мають право (а в цьому випадку - зобов’язані) мовчати. Директору потрібно розуміти, що в "різноголосому хорі" співробітників завжди можна знайти протиріччя.

Тому, з точки зору особистої безпеки керівника йому доцільно відповідати на запитання одноосібно. Якщо співробітники почнуть говорити - створять неприємності для будь-якого керівника, причому ненавмисно, а через необізнаність.

Працівник підприємства повинен керуватися правилами тактики "глухого захисту" і пам’ятати, що самостійне прийняття рішень виключене. Всі рішення приймає тільки директор підприємства, та, перебуваючи на робочому місці, співробітник підприємства підпорядковується тільки йому, а не працівникам контролюючих (правоохоронних) органів.

Практика доводить - дії в стані стресу в 99 % випадків неадекватні, невірні та тільки погіршують становище.

Загальне правило: якщо Ви не знаєте, що робити і як поступити, треба прийняти позицію "глухого захисту" - нічого не говорити, нічого не видавати, нічого не підписувати, нікуди не їхати. Як правило, це найкращий вихід із ситуації. Так Ви собі хоч би не зашкодите.

Необхідно пам’ятати: на підприємстві накази та розпорядження віддає тільки його керівник та співробітники підприємства підпорядковуються тільки його наказам та розпорядженням, а не командам представників контролюючих (правоохоронних) органів (якщо мова не йде про слідчі дії, що проводяться після порушення кримінальної справи).
Благотворительный фонд помощи стране "Крылья Феникса"

Pacta sunt servanda.
Никогда ничего не просите! Сами предложат и сами все дадут.
Аватара користувача
Седьмая
 
Повідомлення: 969
Зареєстрований: 20 лист 2009, 23:10
Звідки: та отсюда





Повернутися в Юридический форум

Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 1


анализ воды, грунта, воздуха прапори, стрічки